خدم المسترس | السادية | التعذيب | Mistress | Femdom
مرحبا بك في منتدى خدم المسترس يسعدنا انضمامك معنا حتى تتمكن من مشاهدة جميع خصائص منتدى خدم مسترس للتعذيب والذل الجنسي |لدينا الكثير انضم الان |

خدم المسترس | السادية | التعذيب | Mistress | Femdom

هذا المنتدى لكل مسترس وملكة للحصول على السليف المناسب لها عبر منتدى خدم المسترس

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 

عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مان السادى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   السبت نوفمبر 19, 2016 1:01 am

أية كل دا يا جماعة اهدوا مش كدة .. كل واحد و وجهة نظرة سواء كانت صح او غلط المهم الغاية او المطلوب في الاخر اية
girl boby

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   السبت نوفمبر 19, 2016 12:24 am

ماستر راقى كتب:
متشكر يا داليا انا كمان اتشرفت بالتعامل معاكي وانتي عارفاني عارف نفسي وعارف امكانياتي
ميرسي لحضرتك
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الجمعة نوفمبر 18, 2016 5:53 am

متشكر يا داليا انا كمان اتشرفت بالتعامل معاكي وانتي عارفاني عارف نفسي وعارف امكانياتي
overlord44

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الجمعة نوفمبر 18, 2016 3:51 am

girl boby كتب:
overlord44 كتب:
ماستر راقى كتب:
لك بتنط للبنات خاص

انت ما حافظ غير هاي الجملة يمكن عدتها لحد الآن شي 6 مرات lol!  lol!  بدل شوي سمعنا شي جديد

وواضح ان البنت صار عدها خطأ مطبعي، قمت تستغل الأخطاء الطباعية من خيبتك يا فاشل

لاا يا استاذ اوفر مش خطأ مطبعي حضرتك ارسلت لي نفس الرسالة يعني زي ما استاذ راقي قال انت بتبعت نفس الرساله لأي بنت وانا مش اي بنت عشان ارد عليك فحضرتك  تتعبش نفسك مش هرد واستاذ راقي مش فاشل ده انجح ماستر قابلته جدير بالثقة والاحترام واتشرفت اني كنت سليف معاه وفعلا معاه اكتر من سليف ولما كنت مملوكة ليه كان بنات كتير بيكلموني عنه

أولاً محدا تكلم معك انت
ثانياً: أنا أرسلت لك رسالة وحدة فقط وما جاوبتي تركتك وما تعبت حالي مع نماذج مثلك
ثالثاً: الخطأ المطبعي كان من البنت مو مني والرسالة موجودة عندك اقريها جيداً
وأخيراً وليس آخراً ربنا يهني سعيد بسعيدة Very Happy
girl boby

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الجمعة نوفمبر 18, 2016 3:23 am

overlord44 كتب:
ماستر راقى كتب:
لك بتنط للبنات خاص

انت ما حافظ غير هاي الجملة يمكن عدتها لحد الآن شي 6 مرات lol! lol! بدل شوي سمعنا شي جديد

لاا يا استاذ اوفر مش خطأ مطبعي حضرتك ارسلت لي نفس الرسالة يعني زي ما استاذ راقي قال انت بتبعت نفس الرساله لأي بنت وانا مش اي بنت عشان ارد عليك فحضرتك تتعبش نفسك مش هرد واستاذ راقي مش فاشل ده انجح ماستر قابلته جدير بالثقة والاحترام واتشرفت اني كنت سليف معاه وفعلا معاه اكتر من سليف ولما كنت مملوكة ليه كان بنات كتير بيكلموني عنه
overlord44

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الخميس نوفمبر 17, 2016 9:03 pm

ماستر راقى كتب:
لك بتنط للبنات خاص

انت ما حافظ غير هاي الجملة يمكن عدتها لحد الآن شي 6 مرات lol! lol! بدل شوي سمعنا شي جديد

ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الخميس نوفمبر 17, 2016 8:19 pm

هههه ال عندك ال زي ما قلت لك بتنط للبنات خاص وتحدف لكل واحده رساله ابحث عن مطيعه ده البنت في نفس الموضوع قالت لك متبعتش خاص اتكسف وكويس ان واحده ردت عليك وقالت لك مصيعه وياعالم ان كانت بنت بس انا مليش في المصيعه لانه نوع واشكال غير متواجدة في الساديه ومواضيعي بتفهم الناس الي زيك
overlord44

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الخميس نوفمبر 17, 2016 5:36 am

ماستر راقى كتب:
مش محتاج توضح لي ولا محتاج العب معاك لانك خاسر من زمان انا علي مدار وجودي بالمنتدي وحتي هذه اللحظه معايا اكتر من بنت من داخل وخارج المنتدي ومش انا الي لما اعرف بنت هقول واهيص وافرح لان ده عادي البنت بتعجب باسلوبي وتكلمني مش زيك بتنطط للبنات بالخاص ومحدش. كلمك لسه

تاريخ الرسالة واضح وهاي وحدة من الرسائل وفي غيرها بهذا المنتدى

وانا كمان عندي بنات كثير وحقيقيات واتوقع انك شفت الصور

مو مثلك الي ما شفنا شي بس تنشر مواضيع ومحد يرد عليك lol!
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الخميس نوفمبر 17, 2016 5:08 am

مش محتاج توضح لي ولا محتاج العب معاك لانك خاسر من زمان انا علي مدار وجودي بالمنتدي وحتي هذه اللحظه معايا اكتر من بنت من داخل وخارج المنتدي ومش انا الي لما اعرف بنت هقول واهيص وافرح لان ده عادي البنت بتعجب باسلوبي وتكلمني مش زيك بتنطط للبنات بالخاص ومحدش. كلمك لسه
overlord44

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأربعاء نوفمبر 16, 2016 9:43 pm

انت استمر باسلوبك بالبحث عن خاضعة
وانا ابحث باسلوبي

والمهم النهاية الي يحصل الى السليف

فهمت ولا أوضحلك اكثر
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأربعاء نوفمبر 16, 2016 6:14 am

يفوز بايه وشطرنج ايه
overlord44

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الثلاثاء نوفمبر 15, 2016 10:12 pm

اجتمعنا بهذا المنتدى كل واحد عنده رغبه معينة يريد يوصللها

كل واحد يلعب بأسلوبه الخاص مثل لعبة الشطرنج

المهم الي يفوز بالأخير
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الثلاثاء نوفمبر 15, 2016 5:20 am

لو عاوز اعمل دعايا مين هيمنعني سهل اوي اقول ده الفيس بتاعي واغرق المنتدي مواضيع لكن ده توقيعي زي توقيعك ومش انا الي بتنطط للبنات في الخاص
مان السادى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأحد نوفمبر 13, 2016 6:24 am

ماستر راقى كتب:
طبعا في اسماء بنات كتير علي المنتدي ومش بتتكلم بسبب الخوف والقلق كل واحده فعلا بنت او ست محتاجة لعلاقه عشان تمارس ميولها بس خايفه ليكون اختيارها غلط وتقع مع واحد معندوش ضمير او يضرها ده غير طبعا كم الرسايل الزباله من ناس متفهمش يعني ايه ساديه ورضا وقبول من الطرفين فانت يا ماستر لازم تعذر البنت والست والفيصل اسلوبك وكلامك علي المنتدي اكيد لو انت فاهم ومميز هتابعك اكتر من بنت واكتر من ست وهتعجب بكلامك وفهمك للساديه وهي بنفسها هتكلمك وتقرب منك فاثبت انك ماستر حقيقي بمواضيع مهمه ومفهومه

كلامك ووجهة نظرك مقنعين فعلا .. بس بالنسبة ليا مثلا لما كنتبت موضوع بخصوص النقطة دى كنت بس مستغرب انهم بيدخلوا وخلاص بدون تفاعل يعرف الموجودين انهم اساسا حابيت يتفاعلوا مش شخص بيخش كا نزهة ..دا اللى اقصدة فا استغربت من كدة يعنى مش اكتر

وفي نقطة تانية مهمة من وجهة نظرى ..انت بتقول انها مثلا خايفة او او ودا طبيعى مفيش مشكلة وانها لما تشوف مواضيعك وكدة ممكن تهتم
طيب من الجانب الاخر انت مش هتقدر تكتب مواضيع سواء من دماغك او حتى ناقلها على سبيل التنشيط ..وانت مفيش تفاعل او تشجيع ..كا رائى يعنى
مان السادى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأحد نوفمبر 13, 2016 6:17 am

girl boby كتب:
ماستر راقي راجل محترم وكلامه صح وعلي فكره استاذ مان السادي واستاذ
overlord‏  دي مش دعاية ده صورة التوقيع زي ما انت كاتب ايميلك بتوقيعك وياريت حضراتكم ما تبعتوش خاص مش هرد ‏

انا مقولتش دعاية ..انا كنت بسال وفعلا لقيتها توقيع لان لقيت في اكتر من تعليق لية كا اخر تعليقات يعنى الصورة موجودة فا عرفت انها تعليق

girl boby

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأحد نوفمبر 13, 2016 6:10 am

ماستر راقي راجل محترم وكلامه صح وعلي فكره استاذ مان السادي واستاذ
overlord‏ دي مش دعاية ده صورة التوقيع زي ما انت كاتب ايميلك بتوقيعك وياريت حضراتكم ما تبعتوش خاص مش هرد ‏
overlord44

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأحد نوفمبر 13, 2016 5:19 am

مان السادى كتب:
اية علاقة الصورة اللى انت منزلها وفيها حساب فيس بكلامك؟!

بيعمل دعاية لنفسه lol!
مان السادى

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   الأحد نوفمبر 13, 2016 1:16 am

ماستر راقى كتب:
طبعا في اسماء بنات كتير علي المنتدي ومش بتتكلم بسبب الخوف والقلق كل واحده فعلا بنت او ست محتاجة لعلاقه عشان تمارس ميولها بس خايفه ليكون اختيارها غلط وتقع مع واحد معندوش ضمير او يضرها ده غير طبعا كم الرسايل الزباله من ناس متفهمش يعني ايه ساديه ورضا وقبول من الطرفين فانت يا ماستر لازم تعذر البنت والست والفيصل اسلوبك وكلامك علي المنتدي اكيد لو انت فاهم ومميز هتابعك اكتر من بنت واكتر من ست وهتعجب بكلامك وفهمك للساديه وهي بنفسها هتكلمك وتقرب منك فاثبت انك ماستر حقيقي بمواضيع مهمه ومفهومه

اية علاقة الصورة اللى انت منزلها وفيها حساب فيس بكلامك؟!
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك   السبت نوفمبر 12, 2016 11:20 pm

عاوزين تعرفو ليه البنات والستات مش بتشارك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1