خدم المسترس | السادية | التعذيب | Mistress | Femdom
مرحبا بك في منتدى خدم المسترس يسعدنا انضمامك معنا حتى تتمكن من مشاهدة جميع خصائص منتدى خدم مسترس للتعذيب والذل الجنسي |لدينا الكثير انضم الان |

خدم المسترس | السادية | التعذيب | Mistress | Femdom

هذا المنتدى لكل مسترس وملكة للحصول على السليف المناسب لها عبر منتدى خدم المسترس

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 

كل واحد او واحدة يقولنا اسباب ميوله سواء مسيطر او خاضع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
مان السادى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد او واحدة يقولنا اسباب ميوله سواء مسيطر او خاضع   الثلاثاء نوفمبر 22, 2016 6:52 am

ماستر راقى كتب:
اه او بشكل تانى اكتشفت ميولك ازاى

طيب بالنسبة ليا انا مثلا ..اكتشفت ميولى ازاى هو مش اكتشاف هو انا لقيت نفسى او بلاقى نفسى عاوز اعمل ميولى دى كا سادية حابب دا جدا ..بلاقى نفسى دائما عاوز اربهم وانهم لازم ينفذوا كلام يعنى زى كدة يعنى
انا بحاول اوضح على قد ما اقدر .. بس شايف في نفس الوقت ان مهما كانت بيكون في بعض التحفظات بمعنى ان مثلا الخاضع او الخاضعة اللى بتعامل معاها دا مش حيوان او مش شئ ملوش لازمة وممكن مثلا اقتلة لا حتى لو فى الكلام معاة ممكن اقولة كدة بس لازم يكون في مراعاة لبعض النقاط يعنى وانة لازم يكون في طريقة لللتعامل بين الاتنين مينفعش يتم تخطيها ومش شرط دائما يكون دا علطول لا يعنى ممكن يكون في بعض الاستثنائات على حسب

اتمنى اكون جاوبت الاجابة الكاملة المطلوبة
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد او واحدة يقولنا اسباب ميوله سواء مسيطر او خاضع   الثلاثاء نوفمبر 22, 2016 6:46 am

اه او بشكل تانى اكتشفت ميولك ازاى
مان السادى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد او واحدة يقولنا اسباب ميوله سواء مسيطر او خاضع   الثلاثاء نوفمبر 22, 2016 6:05 am

ماستر راقى كتب:
المسيطرين والمسيطرات الخاضعين والخاضعات ما الاسباب التى اكدت لك سيطرتك وما الاسباب التى اكدت  خضوعك
يعنى اية ما الاسباب اللى اكدت لك سيطرتك !! اكدت سيطرتى ازاى يعنى ..تقصد اللى انت شايفها انة بسببها تبقى مسيطر يعنى
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: كل واحد او واحدة يقولنا اسباب ميوله سواء مسيطر او خاضع   الثلاثاء نوفمبر 22, 2016 5:58 am

المسيطرين والمسيطرات الخاضعين والخاضعات ما الاسباب التى اكدت لك سيطرتك وما الاسباب التى اكدت  خضوعك
او اكتشفت ميولك ازاى لو مش واضح السؤال

عدل سابقا من قبل ماستر راقى في الثلاثاء نوفمبر 22, 2016 6:46 am عدل 1 مرات

كل واحد او واحدة يقولنا اسباب ميوله سواء مسيطر او خاضع
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2