خدم المسترس | السادية | التعذيب | Mistress | Femdom
مرحبا بك في منتدى خدم المسترس يسعدنا انضمامك معنا حتى تتمكن من مشاهدة جميع خصائص منتدى خدم مسترس للتعذيب والذل الجنسي |لدينا الكثير انضم الان |

خدم المسترس | السادية | التعذيب | Mistress | Femdom

هذا المنتدى لكل مسترس وملكة للحصول على السليف المناسب لها عبر منتدى خدم المسترس

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 

( حريم فقط ) متعه الذل و الضرب و الاهانه مش ممكن يفهمها الا واحدة بس انتى بقا تقدرى ع .........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ماستر راقى

مُساهمةموضوع: رد: ( حريم فقط ) متعه الذل و الضرب و الاهانه مش ممكن يفهمها الا واحدة بس انتى بقا تقدرى ع .........   الأحد يناير 08, 2017 7:27 am

هو موضوع ان محدش هيملكها غيرك هو مين اصلا بيفكر ولو تفكير شاذ انها تكون ملك اكتر من شخص وفيه تناقضات وعد بعدم الاذية وهتوريها العذاب الوان ويطلع عينها وعين اهلها وتكون مطيعه ومش عاوز كلمة لا العلاقه توافق اتصال برضا الطرفين مفيش حاجة اسمها لا وفيه تغيرات بتحصل حتى لو فيه اتفاق من البداية وكل فترة بتقيم وتشوف ايه بيضرها وبيأذيها
kazzanova

مُساهمةموضوع: ( حريم فقط ) متعه الذل و الضرب و الاهانه مش ممكن يفهمها الا واحدة بس انتى بقا تقدرى ع .........   السبت يناير 07, 2017 12:19 am

الكلبة اللى عايزة تشوف العذاب اشكال و الذل و الاهانة و تحس انها كلبة و يطلع عينها و عين اهلها وتبقا شرموطة تحت رجلى تيجى و بدون كلام كتير لانى مش بحب الكلام الكتير بس قبل ما تيجى انتى ليكى عندى 3 وعود
1 – السرية التامة
2- عدم الاذية
3 – المتعه
و انا كمان ليا عندك 3 وعود
1 – انا و انا بس يعنى مايملكيش غيرى
2 – الطاعه العمياء علشان انا مش بحب كلمة لاء
3 – السرية
لو هاتقدرى على كدا كلمينى غير كدا مش عايز كلام كتير
اسكاى بى kazzanova.egypt
الياهوووو kazza.nova3010
مش هاستناكى كتير يا كلبة فاهمة ......

عدل سابقا من قبل kazzanova في الخميس يناير 12, 2017 2:19 pm عدل 1 مرات

( حريم فقط ) متعه الذل و الضرب و الاهانه مش ممكن يفهمها الا واحدة بس انتى بقا تقدرى ع .........
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1